2009. május 21., csütörtök

9. bemutató: dél felé


34. Excallibur Középkori Lovagétterem http://www.excaliburetterem.hu/, olvassátok el, én nagyon élvezem a régi nyelvezetet, remélem ti is.

35. A vasútállomásunk, aminél nem kell valami nagyra gondolni, mert itt csak szárnyvonal van, annak idején, mivel Eger papi város volt, valahogy kihagyták a főbb útvonalakból. Igaz ezt némileg a földrajzi elhelyezkedése is indokolja, mert a Bükk és a Mátra között, majdnem mindkét oldalról hegyekkel körülvéve, völgyben fekszik, így tényleg kerülő lehetett annak idején egy ilyen kitérő, pedig azért megyeszékhely már elég régóta.

36. Állami leánygimnázium volt, jelenleg az Angol-kisasszonyok intézete, eredetileg Foglár-féle kollégium és jogi iskola volt (Collegium Juridicum).

37. Vagner kanonok háza volt, egy időben itt gyermekorvosi rendelő működött, a múlt évben megvásárolták, felújították és most úgy hallottam, hogy az Imola Építő Kft. székhelye lesz, ide költözik az irodáival, meg még sok mindennel együtt.

38. Hotel Eger-Park Szálloda http://www.hotelegerpark.hu/, jelenleg egy magánbefektető tulajdonában van. Ajánlom nézzétek meg a képgalériát. Itt megtalálhatjátok, jobb képek vannak, mintha én csináltam volna őket, nem is beszélve, hogy nem valószínű, hogy sima földi halandóként bejutottam volna minden helyre.
Bocsánat, de valamiért nem fogadja a linket, így a honlapcímet beírtam, másolással pedig meg tudjátok keresni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése